Technologia skuterów Vespa ET, LX, LXV, S, konserwacja, naprawa, Język Niemiecki
- Wszystkie chłodzone powietrzem silniki dwu- i czterosuwowe od 1996 roku
- Jako najważniejszy producent skuterów na świecie, Piaggio od 1996 roku wprowadza na rynek gruntownie zmodernizowane wersje legendarnego Vespa z serii ET i LX, a ostatnio także LXV i S. Piaggio pozostał związany z tradycją dzięki nadwoziu z blachy stalowej i prowadzeniu przednich kół z konstrukcji samolotu. Jednak silnik i przenoszenie mocy za pośrednictwem automatycznego paska klinowego są współczesne. Oprócz niektórych modeli podstawowych z dwusuwowymi silnikami o pojemności 50 cm³, Włosi oferują przede wszystkim wyjątkowo ekonomiczne i przyjazne dla środowiska czterosuwowe modele, w Niemczech głównie o pojemności 125 cm³, a także o pojemności skokowej 50 i 150 cm³.
- Zaktualizowana i rozszerzona nowa edycja książki, która została opublikowana po raz pierwszy w 2006 roku, opisuje wszystkie prace konserwacyjne, regulacyjne i montażowe tych pojazdów na 152 stronach oraz około 530 zdjęć i rysunków, począwszy od demontażu nadwozia i podwozia, demontażu i demontażu silnika oraz sterowania zaworów Ohc oraz automatyczny napęd do konserwacji układu hamulcowego, gaźnika, układu wtryskowego (ET 50 Iniezione) i układu elektrycznego. Kolorowe schematy obwodów, tabele rozwiązywania problemów, pełne dane techniczne, tabele momentów dokręcania i wymiarów cylindrów, a także lista słów kluczowych uzupełniają pracę, która jest jasno skonstruowana zgodnie z zespołami i etapami pracy.
- Wskazówki dotyczące przeglądu i naprawy 18 modeli:
Dwusuwowy: ET 2 50, ET 2 50 Ini., LX 2 50, LXV 50, S 50
Czterosuwowy: ET 4 50, ET 4 125, ET 4 125 LEADER, ET 4 150,
ET 4 150 LEADER, LX 50 4T, LX 50 4V, LX 125, LX 150,
LXV 125, S 50 4V, S 125, S 150.
Z treści:
- Opis budynku Vespa ET, LX
- Ciało, ciało elektryczne
- Przyrządy, wyposażenie
- Prowadzenie przedniego koła, układ kierowniczy, linki
- Prowadnica tylnego koła, amortyzator, układ wydechowy
- Hydraulika hamulca tarczowego
- Mechanizm hamulca bębnowego
- Zbiornik paliwa wszystkie modele, dwusuwowy zbiornik oleju
- Smarowanie, czterosuwowa pompa olejowa
- Przygotowanie mieszanki, dwusuwowa pompa olejowa
- Silniki dwu- i czterosuwowe w szczegółach
- Głowica cylindra, tłoki, cylindry
- Sterowanie zaworów i łańcuch rozrządu czterosuwowy
- Skrzynia korbowa i wał korbowy
- Napęd z wariatorem, sprzęgłem, przekładnią
- Szczegółowo gaźnik, wtrysk benzyny
- Alternator, rozrusznik elektryczny
- Elektronika silnika, świeca zapłonowa, układ zapłonowy itp.
- Harmonogram konserwacji dla wszystkich modeli
- Prace kontrolne i kontrolne
- Zakup narzędzia, użycie narzędzia
- Opony: wskazówki dotyczące jazdy, zakupu, konserwacji, kontroli
- Schematy kolorów, schematy obwodów głównych
- Dane techniczne, wartości ustawień
- Wartości momentu obrotowego dla wszystkich modeli
- Wymiary cylindra i tłoka, dane gaźnika
- Rozwiązywanie problemów i krótkie wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów
- Indeks